Vineri voi lucra într-un call center

Vineri voi lucra într-un call center

Eu, de când mă știu, am ghinion cu electronicele și electrocasnicele. Mi s-a întâmplat de nu știu câte ori să le scap, rup, sparg, pierd, etc. Nu-mi funcționa hota pentru că aveam bucăți de cărămidă în ea de la montaj. Mi-a căzut în toaletă un telefon drag primit de majorat. Mi s-au stricat (cu sau fără voia mea) vreo 3 cabluri de încărcat laptopul. O pisică mi-a ros vreo 2 cabluri USB. Mi s-a furat în Vamă cel mai bun smartphone pe care l-am avut vreodată. Am rămas cu ușa de la mașina de spălat în mână. Și câte și mai câte… Bine, sunt și aiurită de felul meu, să fim serioși.

Eh, și de fiecare dată a fost nevoie să dau telefoane pentru a încerca să rezolv problema. Și persoanele pe care le-am nimerit la call center au fost de toate felurile: de la extrem de amabile, gata să-mi sară-n ajutor, până la indiferente sau, și mai rău, nu știau cum să scape mai repede de mine. Dar în prima categorie am avut norocul să mă regăsesc în majoritatea cazurilor. Iar când prindeam pe cineva cu capsa pusă, știam cum să întorc subiectul pentru ca ambii să încheiem discuția cu zâmbetul pe buze.

Revenind la titlu, CGS m-au invitat la ei la sediu pentru a-mi arăta cum e să lucrezi într-un call center. Așadar, dragii mei, vineri, timp de o oră, voi învăța tips & tricks-urile acestui domeniu, câtă răbdare-ți trebuie și cum să nu te enervezi pe cel care te sună, în principiu. După training, între orele 12:30 și 14:30, puteți suna la 021.529.38.48 sau 021.529.38.49 pentru a vorbi cu mine sau cu ceilalți bloggeri invitați (Cristian Florea, Bianca CeicăDaniela Bojincă, Diana DucăLivia IușanDavid MitranAndrei OtineanuMădălina IancuCristian Ghingheș). Dacă aveți orice întrebare legată de compania CGS sau outsourcing în general, sunați-ne.

Și ghiciți ce? Toți cei care ne sună vineri, 22 mai, în intervalul orar mai sus menționat, vor participa la o tragere la sorți, iar 5 dintre ei vor primi câte 50 de euro!

So call me maybe! 🙂