O idee mișto de acțiune „crăciunistă” într-un supermarket

O idee mișto de acțiune „crăciunistă” într-un supermarket

Eu evit cât de mult pot să fac cumpărăturile înainte de Crăciun pentru că mă enervez maxim pe haosul specific sărbătorilor. Tot orașul zici că este în magazinul meu, fiecare se răzgândește și virează brusc spre culoar (ce contează că sunt cu căruciorul chiar în spatele lor?), își lasă cărucioarele pe mijlocul culoarului și se duc cine știe unde la mama naibii să-și ia făina, ș.a.m.d. Grrr, I just hated it! Și OCD-ul meu își iese din pepeni. Sau OCDC, după cum spunea un prieten.

Se iau o echipă de casieri Edeka (cel mai mare lanț de supermarket-uri din Germania), 13 camere ascunse și spiritul Crăciunului pentru a face această surpriză. Pentru a le oferi o atmosferă faină clienților săi, și nu plictiseală și nervi ca în fiecare magazin în perioada sărbătorilor, casierii s-au „transformat” într-o orchestră scanând la casele de marcat.

Domnule Iohannis, aducem ideea asta germană și la noi?